close
非常喜歡這兩首的歌詞跟調子..很有感覺,會莫名的感動
除了搖滾的艾薇兒,抒情的反而更能感動到我..

Innocence 純真
Wakin' up i see that everything is ok
一覺醒來發現一切都安好
The first time in my life and now it's so great
生命中第一次覺得如此地美好
Slowin' down i look around n i am so amazed
放慢腳步看看周遭卻令我感到驚奇
I think 'bout the little things that make life great
而生命中的小事物卻可以豐富人生
I wouldn't change a thing 'bout it
我不會改變這一點
This is the best feeling
這是最棒的感覺

This innocence is brilliant
純真是光芒耀眼的
I hope that it will stay
但願能繼續保持下去
This moment is perfect
在這完美時刻
Please don't go away
請不要走
I need u now
我需要你
& i'll hold on to it
我會這麼堅持下去
Don't u let it pass u by
你不要錯過此時此刻

I found a place so safe, not a single tear
我找到一個安全而一滴淚水也沒有的地方
The 1st. time in my life n now it's so clear
生命中第一次感到如此清晰
Feel calm I belong, i'm so happy here
我找到冷靜的感受 很高興能待在這
It's so strong n now i let myself be sincere
感覺如此強烈而我讓自己變得坦誠
I wouldn't change a thing about it
我不會改變這一點
This is the best feeling
這是最棒的感覺
It's the state of bliss u think u're dreamin'
在這狂喜的狀態下你以為你在作夢
It's the happiness inside that you're feelin'
在內心深處你感到幸福
It's so beautiful it makes u wanna cry
如此美麗讓你有想哭的衝動
This innocence is brilliant
純真是光芒耀眼的
It makes u want to cry
讓你有種想哭的衝動
This innocence is brilliance
純真是光芒耀眼的
Please don't go away
請不要走
Cause i need u now
只因我需要你
& i'll hold on to it
我會這麼堅持下去
Don't u let it pass u by
你不要錯過此時此刻

這首配上結婚的照片很感人,尤其是歌詞!看完眼睛都會熱熱的..

Keep Holding On (堅持到底)
You're not alone
你並不孤單
Together we stand
因為我們併肩而立
I'll be by your side
我會在你的身旁
You know I'll take your hand when it gets cold
寒冷之時你知道我會牽起你的手
And it feels like the end
像是到了路的盡頭
Theres no place to go you know I wont give in
就算無路可走,你知道我不會放棄
No I wont give in.
我不會放棄

Chorus:
Keep holding on
堅持下去
Cause you know we'll make it through, We'll make it through
因為你清楚我們會撐過去,我們會撐過去的
Just stay strong
只要堅定不移
Cause you know I'm here for you, I'm here for you
因為你知道我與你同在,我為了你而存在
Theres nothing you could say, Nothing you could do,Theres no other way when it comes to the truth
面對真實的世界,你無話可說、無事可做,沒有方法逃脫
So keep holding on
那就堅持下去吧
Cause you know we'll make it through, We'll make it through.
因為你知道的,我們會撐過去的,會撐過去的
So far away I wish you were here
儘管如此遙遠,我卻希望你在這裡
Before it's too late this could all disapear
如果太遲,一切都將消逝
Before the doors close, And it comes to an end
在命運之門關閉,世界將盡之前
With you by my side I will fight and defend, I'll fight and defend
有你在我身邊,我會奮鬥抵抗
yeah yeah.

Chorus:
Hear me when I say, when I say
當我開口,請傾聽
I believe nothings gonna change, Nothings gonna change destiny我相信沒有什麼會改變命運
What ever is ment to be,Will work out perfectly
無論一切是如何註定  都會有個完美的結局
yeah yeah yeah yeah
Ladadaladada...



arrow
arrow
    全站熱搜

    cokapudding 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()